Obchodní podmínky

Všeobecná ustanovení

Všeobecné podmínky pro nakupování prostřednictvím e-shopu a obchodní vztahy mezi firmou CRYSTAL CORN,s.r.o. jako dodavatelem a zákazníkem na straně druhé, jejichž předmětem je dodávka zboží dle výběru na www.moya.cz, se řídí zákonem č.89/2012 Sb.-občanským zákoníkem a platnou úpravou zákona č.367/2000 Sb. Platbu je možné realizovat buď v hotovosti nejpozději při převzetí zboží, nebo bankovním převodem na účet dodavatele, případně jiným předem domluveným způsobem. Vlastnické právo ke zboží přechází na odběratele dnem zaplacení kupní ceny. V souladu se zákonem č. 367/2000 Sb. máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Toto právo se vztahuje pouze na nepodnikatelské subjekty.

Reklamace jsou vyřizovány standardním způsobem v souladu s legislativou. Doporučujeme zákazníkům věnovat patřičnou pozornost převzetí zboží s ohledem na možné poškození a tím předejít případným nesrovnalostem.

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání). Odesláním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s Obchodními podmínkami internetového obchodu www.moya.cz a že s nimi souhlasí.

Provozovatel je plátce DPH.

Jak nakupovat

Pokud u nás nebo na internetu obecně nakupujete poprvé, jste na správném místě. Podrobně Vás seznámíme s vyhledáváním zboží postupem nákupu v našem obchodě.

Jak vyhledat zboží

Zboží můžete vyhledávat několika způsoby. První možností je procházení kategorií. Máte-li zájem o konkrétní zboží, je nejrychlejší způsob k jeho nalezení použití vyhledávání. Vyhledávací políčko se nachází v horní části obchodu na každé stránce. Stačí jen do něj zadat klíčové slovo nebo název zboží a kliknout na tlačítko Hledej nebo stisknout klávesu Enter na klávesnici.

Jestliže jste vybrali požadované zboží, vložíte jej do košíku kliknutím na tlačítko Vložit do košíku.

Košík

V košíku můžete změnit počet kusů zboží, které hodláte koupit nebo jej z košíku zcela odstranit. Zároveň vidíte jednotkovou a celkovou cenu. Cena zboží je vždy vč. DPH, je konečná a platná v momentě objednávky a nelze ji měnit. Kliknutím na tlačítko Objednat zboží přejdete k vyplnění objednávky nákupu.

Objednávka

Objednání zboží můžete rovněž snadno provést prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.

O vyřízení (expedici) objednávky je každý zákazník informován e-mailem. Není-li možné e-mail doručit z důvodu např. neuvedené nebo špatně uvedené e-mailové adresy, nebo z důvodu přeplněné e-mailové schránky zákazníka, je zákazník informován telefonicky, nebo prostřednictvím SMS.

Poštovné a balné

Zboží zasíláme zejména kurýrní službou PPL.

Cena poštovného:

Balné v našem obchodě neúčtujeme – tuto službu mají u nás všichni zákazníci zdarma!

Při osobním odběru v našem administrativním centru v Praze 5 samozřejmě neúčtujeme žádné poštovné ani balné.

Doručení zásilky

Přepravní služba PPL

Přepravce Vám zásilku běžně doručí do 24 hodin od expedice a to mezi 8:00 a 18:00 hod. V den doručení Vám zavolá řidič a domluví si s Vámi dobu převzetí zásilky. Výhodou této přepravy je, že si můžete převzetí zásilky naplánovat na určitý čas nebo po vzájemné domluvě je možné doručení i mimo původní doručovací adresu.

Pokud se Vám řidič nedovolá, ani Vás nezastihne na doručovací adrese, bude se snažit balík doručit následující pracovní den. Pokud se mu to ani podruhé nepodaří, nechá zásilku v nejbližším depu, kde bude uložena po dobu deseti dnů a připravena k osobnímu vyzvednutí. Po uplynutí této lhůty se zásilka vrací zpět k nám.

Pokud po uplynutí 3 pracovních dní od obdržení informačního e-mailu o vyřízení Vaší objednávky neobdržíte zásilku, přeptejte se na ni telefonicky na naší centrále.

Při opakovaném zaslání z důvodu nevyzvednutí zásilky jsme nuceni Vám účtovat: druhé poštovné v plné výši dle skutečných nákladů za odeslanou zásilku. Na Vaši žádost o opakované zaslání vyexpedujeme zásilku pouze při úhradě předem!

Převzetí zásilky

Při přebírání zásilky zkontrolujte ihned vizuálně nepoškozenost zásilky. Bude-li Vám zboží doručeno v poškozeném balení, zkontrolujte hned za přítomnosti doručitele obsah balíku. Pokud bude některý z výrobků poškozen, sepište na místě s doručitelem reklamační lístek a informujte nás jakýmkoliv způsobem (telefonicky, mailem) o vzniklé situaci.

Odstoupení od smlouvy

V případě, že kupující po obdržení zboží zjistí, že mu zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, má možnost do 14-ti dnů ode dne převzetí zboží odstoupit od smlouvy. Kupujícímu budou po vrácení zboží vráceny peníze za zboží (nikoliv za poštovné). Vrácené zboží musí být v originálních obalech a v neporušeném stavu, neotevřené včetně neporušených originálních přelepek.